Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Missunderstood produktów w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, produkt należy odesłać na adres:

MISSUNDERSTOOD: Ul. Mahatmy Gandhiego 5/35 02-645 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem.

Prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu.

Data realizacji zwrotów kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu (w przypadku płatności przez PayU zwrot będzie dokonany za pośrednictwem tej platformy, w przypadku płatności przelewem tradycyjnym zwrotu dokonamy na numer konta, z którego płatność została przyjęta).

Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący. 

REKLAMACJE


W przypadku reklamacji prosimy o towaru na adres: MISSUNDERSTOOD: Ul. Mahatmy Gandhiego 5/35 02-645 Warszawa wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem.

Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie później niż 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Jeśli masz jakieś pytania, zachęcamy do kontaktu: shop@missunderstood.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl